2017. április 8., szombat

Rövid bejegyzés - a blog jövőjével kapcsolatban

Kedves olvasók!

 Nos, ahogyan azt ti is észrevettétek, az utóbbi időben borzasztó ritkán tettem fel új részt, vagy fogalmazhatnék akár úgy is, hogy egyáltalán nem... Ennek nyilván van kiváltó oka, ami viszont még jobban előhozta azt, hogy ne legyen kedvem leülni, és tovább folytatni ezt az egész történetet, az(ok) a visszajelzés(ek) volt(ak), és főként egy olyan komment, amiben megkaptam, hogy nincs már energiám a történethez.
Nem érzem úgy, hogy ennek van igazságalapja, hiszen imádtam úgy fejben végigvinni a történetet, mint ahogyan írásban is. De ha mégis így tűnt volna fel valakinek, akkor nagyon sajnálom. Ha pedig magyarázatot várnátok, hogy miért lett béna az utóbbi rész, akkor értsétek meg, nem az energiámmal és nem is az ihletemmel van gond, hanem azzal a részével a blognak, ahol most tartunk, amiben a főszereplők sem életük legszebb időszakát élik.
És hogy a lényegre térjek: úgy döntöttem, hogy vagy abbahagyom a blogot, befejezetlenül, vagy úgy írom tovább, hogy nem foglalkozom a negatív - egyébként lehet, hogy építő jellegű - kritikákkal, és tényleg mindent úgy alakítok, ahogy az nekem jólesik. Nincs más választásom. Másként semmi értelme nem lenne.
Szükség van viszont a ti véleményetekre (természetesen), hátha akad még olyan, aki olvassa a blogot, és a kimaradás miatt még nem hagyta abba. Várom a visszajelzést kommentben. :)
Legyen szép hétvégétek!

T.

4 megjegyzés:

  1. Szia! Én már nagyjából a kezdetek óta olvasom a blogod és csak annyit tudok mondani, hogy imádom!! Remélem folytatni fogod :) Tudom, hogy mondani könnyű, de ne foglalkozz a negatív kritikákkal, csak akkor,ha szerinted van valóságalapja. Mindig feldob, ha látom, új rész van fent :)
    Szép hétvégét! <3 :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szerintem mindenképp folytasd a történetet.Én nagyon szeretem.Ez az egyik kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Ugyan nemrég találtam rá a blogodra,nagyon tetszik! Remélem folytatod, és nem foglalkozol a negatív visszajelzésekkel. Én örülnék neki :)

    VálaszTörlés

  4. Kedves Timi!
    Újra én vagyok, aki állítólag elvette a kedved az írástól.(legalábbis állítólag én vagyok a fő kiváltó ok._.) Nem ez volt a célom, amit fent írtál! Én pl művészeti suliba járok, rajzolok rengeteget, én is kapok kritikát, sőt egyik kedves ismerősöm eljutott odáig hogy a könyvét ki fogják adni, és ő is kapott régebben negatív véleményeket (megosztotta munkásságát barátaival, ismerőseivel) és egyikünk se hagyta abba ezekért a kedvenc időtöltését, pedig nekünk is volt igencsak sok nehéz időszaka! (Mint mindenki másnak ennek a csodás világon..)Írtam is hogy ettől függetlenül szeretem a blogodat. Jó lenne ha folytatnád a blogot, csak több önbizalommal folytasd mert nem jó ha ennyitől meginogsz, és néha jó átgondolnod a negatív kommenteket is ;) Ezt megint nem bántásból mondom, mert ahogy pár sorral fentebb is írtam, jó volna ha folytatnád :)

    VálaszTörlés